Zgłaszanie nieprawidłowości w Ferrero

Zgłoszeniu podlega nieprawidłowość lub podejrzenie nieprawidłowości dotyczące Ferrero, tj. naruszenie prawa określone w ustawie o ochronie sygnalistów, naruszenie procedur lub wartości etycznych Ferrero. Sygnaliście zgłaszającemu nieprawidłowość w dobrej wierze zapewniamy ochronę tożsamości, poufność zgłoszenia, ochronę przed działaniami odwetowymi oraz prawo do otrzymania informacji zwrotnej.

Sygnalistą może zostać:
  • nasz pracownik, pracownik tymczasowy, stażysta, praktykant, wolontariusz, osoba świadcząca usługi na rzecz Ferrero;
  • osoba współpracująca z Ferrero z ramienia wykonawcy, podwykonawcy, klienta lub dostawcy Ferrero;
  • zarówno przed nawiązaniem jak po ustaniu stosunku pracy lub świadczenia usług (np. w procesie rekrutacji).

Zgłaszanie nieprawidłowości jest możliwe poprzez Platformę Ferrero Integrity Helpline dostępną pod adresem www.ferrerointegrityhelpline.com lub opisanie nieprawidłowości podczas bezpośredniego spotkania, po złożeniu wniosku o zorganizowanie takiego spotkania za pośrednictwem Ferrero Integrity Helpline.

Zgłoszenie można skierować do struktur globalnych Ferrero:
  • za pośrednictwem elektronicznego formularza, po wybraniu zakładki „Zgłoś naruszenie” – nie wybierając pozycji „Chcę, aby zgłoszenie było zarządzane lokalnie” w menu rozwijanym „W której kategorii chciałbyś umieścić swój alert?”;
  • telefonicznie, za pośrednictwem dedykowanej nagrywanej linii telefonicznej: +48221523361, po podaniu kodu dostępu 1032.

Zgłoszenie można też skierować do struktur lokalnych Ferrero:
  • za pośrednictwem elektronicznego formularza, po wybraniu zakładki „Zgłoś naruszenie” – wybierając pozycję „Chcę, aby zgłoszenie było zarządzane lokalnie” w menu rozwijanym „W której kategorii chciałbyś umieścić swój alert?”.

W przypadku skierowania zgłoszenia za pośrednictwem Platformy Ferrero Integrity Helpline do struktur globalnych, będzie ono podlegało rozpatrzeniu zgodnie z odpowiednimi zasadami obowiązującymi w Grupie Ferrero i będzie zarządzane przez Ferrero International S.A. jako administratora danych osobowych.

W przypadku skierowania zgłoszenia za pośrednictwem Platformy Ferrero Integrity Helpline do struktur lokalnych, będzie ono zarządzane przez Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o. (ul. Wiertnicza 126, 02-952 Warszawa), Ferrero Polska Sp. z o.o. (ul. Wiertnicza 126, 02-952 Warszawa) albo Ferrero Polska Management Services Sp. z o.o. (ul. Wiertnicza 126, 02-952 Warszawa) – w zależności od tego, której spółki dotyczy zgłoszenie (Spółka), podejmującą czynności jako administrator danych osobowych, z zastosowaniem postanowień Procedury Zgłoszeń Wewnętrznych i przepisów ustawy o ochronie sygnalistów.

Zgłoszenia można dokonać również ustnie podczas bezpośredniego spotkania, zorganizowanego w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku złożonego w dowolny opisany wyżej sposób.

Zgłoszenia otrzymuje niezależny pomiot zewnętrzny, EQS, który gwarantuje bezstronność i obiektywizm w rozpatrywaniu zgłoszeń. Otrzymane zgłoszenia są następnie przedmiotem postępowania wyjaśniającego i wdrożenia środków naprawczych.

Klauzula RODO